תוכן מקודם

הסוף לדילמה:
למה לשלם שכירות אם אפשר במחיר זהה
לרכוש משרד בראשון לציון?

ראשון לציון הפכה בשנים האחרונות למעצמת נדל"ן. מגדלי דיור, מתחמים מסחריים, שטחי מסחר ומגדלי משרדים נבנים בה זה אחר זה בקצב מהיר. קצב פיתוח השכונות החדשות בעיר גרמו לתושבים מאזור המרכז להתעניין בפרויקטים החדשים, אך לא רק. גם בעלי משרדים מוותרים על בירת העסקים – תל אביב, ומגיעים לרכוש משרד בעיר.

הקושי ברכישת נדל"ן למגורים בישראל גרמה למשקיעים להתעניין באפיקי השקעה אחרים. מצד אחד השקעות בחו"ל הפכו ללא בטוחות, ומצד שני, הסיכונים המתמידים בשוק ההון אף הם אינם מתאימים למשקיעים המחפשים יציבות. כל אלה מובילים משקיעים ובעלי משרדים לחשוב מחוץ לקופסה, ולמצוא אפיקי השקעה רווחיים יותר. אפיק ההשקעה המסחרי הנקרא "נדל"ן מניב", היה שמור עד לפני מספר שנים לאליטות וחברות ענק, אלה שהיה ברשותם מספיק הון עצמי כדי לרכוש משרדים לצורך שימוש או השקעה, אך מסתבר שכיום כל אחד יכול לרכוש משרד לעצמו. בשנים האחרונות תחום רכישה והשקעה במשרדים מתפתח פלאים, הוא פותח את שעריו לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לוותר על תשלום אלפי שקלים בחודש לטובת שכירות, ולרכוש נכס פרטי משלהם. אין ספק שמדובר בהשקעה פרטית וגמישה המאפשרת שימוש עצמי במשרד במקום תשלומי השכירות הגבוהים, וגם נכס נדל"ני המתווסף לנכסיו של בעל העסק. בנוסף, מדובר על השקעה מעולה לאנשים אשר חסכו כמה מאות שקלים ומעוניינים לרכוש נכס משלהם שיהווה עבורם עוגן כלכלי, יחד עם שמירה על ערך ההשקעה, וצפי לעליית ערך עתידית.

עיר ללא הפסקה, וזו לא תל אביב

ראשון לציון היא עיר ללא הפסקה, אך כאן אנו לא מדברים על חיי לילה תוססים, אלא על עיר מפתחת שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה. שכונות חדשות בעיר מתפתחות בקצב מהיר, כך גם מרכזים מסחריים שאליהם צמודים מגדלי משרדים. כך למשל מתחם עזריאלי ראשונים בעיר שנפתח לציבור ממש בשנה-שנתיים האחרונות, מציע קניון מסחרי מרשים ולצדו מגדל משרדים מפואר ומבוקש. הבא בתור הוא מתחם 'גיגיס' הצמוד לסינמה סיטי – אחד האזורים החמים בעיר שהולכים להיות הדבר הבא.

הזדמנות פורצת דרך מגיעה לעיר

מתחם גיגיס שוכן באזור התעשייה במערב ראשון לציון, בו יוקמו 8,700 מ"ר של משרדים בקומפלקס חדש, בסמוך לסינמה סיטי ורחוב סחרוב השוקק חיים. קבוצת 'שפונדר פדלון' רכשה מהיזם גיורא (גיגי) שפירא זכויות בנייה בהיקף של כ-8700 מ"ר במתחם 'גיגיס' ומציעה למשקיעים ובעלי עסקים (גם קטנים) להיכנס לנעליהם של המשקיעים הגדולים ולרכוש משרד רשום על שמם בטאבו.
לדברי רועי פדלון מנכ"ל משותף, אחד מבעלי הקבוצה; "אנו מאפשרים לבעלי מקצועות חופשיים הזדמנות פורצת דרך, המאפשרת להם לרכוש נכס משלהם במקום לשלם דמי שכירות גבוהים ו/או שכירות משנה. המשרדים נרשמים על שם הרוכשים בטאבו כך שהקונה מקבל משרד משלו. המשרדים מגיעים בגמר מושלם, בנויים ומחולקים לחדרים, פשוט להביא מחשב ולהתחיל לעבוד". כך מסכם פדלון.
קבוצת 'שפונדר פדלון' היא אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל. לקבוצה זרוע ביצוע קבלנית מהוותיקות בארץ, בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל המאפשר לה שליטה על איכות הפרויקט משלב הייזום ועד גמר הביצוע. 'שפונדר פדלון' היא חברה יזמית איתנה ובקנייה מחברה כזאת, הרוכשים מקבלים את מלוא הביטחונות על הכסף שלהם, וזאת בשונה מקבוצות רכישה רבות המציעות משרדים שקיימים בשוק. בנוסף לכל אלה, החברה מטפלת בגמר ובתשתיות, וכך חוסכת לבעלי משרדים הרבה כאב ראש."כ-70% מכלל המשרדים במתחם כבר נמכרו למהירי החלטה למגוון רחב של בעלי מקצוע חופשיים כגון רו"ח, עו"ד, סוכני ביטוח, רופאים ועוד. כיום החברה מציעה משרדים לרכישה החל מ- 30 מטר ועד 1,000 מ"ר. כך מספר לנו פדלון וממשיך; "מתחם הבילויים ובניין "מכבי שרותי בריאות" נמצאים בשלבי ביצוע ובניין המשרדים נמצא בשלבי היתר, אין ספק שכל בעל עסק יכול ליהנות מרכישת משרד באזור מרכזי, שוקק חיים עם אווירה אורבנית שאינה נופלת ממשרד בלב תל אביב ובפרט שנמצא בקרבה לצירי תנועה מרכזים ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת". מסכם פדלון.

כבר 70% מהמשרדים במתחם – נמכרו!

מתחם 'גיגיס' שוכן ברחוב ילדי טהרן 8 בראשון לציון, בצמוד לסינמה סיטי ומתחם G. הוא משתרע על פני שטח בגודל של כ-13 דונם, המיועד למסחר ומשרדים. שטחו הכולל של הקומפלקס, כ-37,000 מ"ר, ומתוכננות להיפתח בו כ-50 חנויות. קבוצת 'שפונדר פדלון' מציעה משרדים למכירה במתחם בגימור מלא ובגדלים של 30 מ"ר ועד 1,000 מ"ר החל מעלות של 550 אלף שקלים למשרד (פלוס מע"מ). רק נציין ש"מכבי שירותי בריאות" כבר רכשו במתחם 3,000 מ"ר, ובכן גופים גדולים נוספים שממש בקרוב יציבו את דגליהם במתחם.
"כ-70% מכלל המשרדים במתחם כבר נמכרו למהירי החלטה למגוון רחב של בעלי מקצוע חופשיים כגון רו"ח, עו"ד, סוכני ביטוח, רופאים ועוד. כיום החברה מציעה משרדים לרכישה החל מ- 30 מטר ועד 1,000 מ"ר. כך מספר לנו פדלון וממשיך; "מתחם הבילויים ובניין "מכבי שרותי בריאות" נמצאים בשלבי ביצוע ובניין המשרדים נמצא בשלבי היתר, אין ספק שכל בעל עסק יכול ליהנות מרכישת משרד באזור מרכזי, שוקק חיים עם אווירה אורבנית שאינה נופלת ממשרד בלב תל אביב ובפרט שנמצא בקרבה לצירי תנועה מרכזים ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת". מסכם פדלון.

כמה זה עולה לנו?
מסתבר שפחות מסכום התחלתי לדירה בפריפריה

הבחירה בראשון לציון בהחלט מובנת. אזור המתחם נמצא בסמוך לכביש 441 במרחק נסיעה קצר לערים מרכזיות כמו חולון, בת ים ותל אביב. המתחם לא נותן מענה תעסוקתי רק לתושבי ראשון לציון והאזור, אלא גם לכל אזור השפלה. תכנית המתאר של ראשון לציון מחביאה בתוכה הוראות לפיתוחם של אזורי תעסוקה רבים בעתיד הקרוב, וזאת בשל גידול האוכלוסייה והביקוש הרב למשרדים במחירים שפויים ביחס לתל אביב ורמת גן.
על כן, אזורי מסחר ותעסוקה חדשים צפויים להיות מבוקשים מאוד בשנים הקרובות, ולכן מהירי החלטה יוכלו ליהנות גם מאקזיט בעתיד. כיום המחיר ההתחלתי למשרד בגמר עומד על 550 אלף שקלים פלוס מע"מ, עם פוטנציאל שכירות, או חיסכון כספי לבעלי משרדים של 3,500 אלף שקלים.

זה הזמן שלך לרכוש משרד מפואר בלב העניינים! נזכיר שכבר 70% מהמשרדים במתחם כבר נמכרו.

לייעוץ מקצועי ותיאום, השאר פרטים ונדבר על המשרד שלך